„Naučte se být dítětem a porozumíte jemu i jeho duši“

 „Naučte se být dítětem a porozumíte jemu i jeho duši“.

  • sekce dramatiky v Chomutově: – Eva Lenčéšová

– Romana Žižková

  • za Most kope Jaroslava Petráková
  • pochválit červené nápady, čekají na sladkost

 

 

Kontaktní hry:

1, V dobrém jsme se sešli- chodíme po celém prostoru, díváme se do očí, podáme si ruce, představíme se, pochválíme se

 

2,Komunikativní kruh- po kruhu putuje míček(klubíčko), kdo ho má představí se, co má rád, jakou má dnes náladu

 

3,Spojení očima- komunik.kruh, dvoje oči se spojí pohledem, když jsou si opravdu jistí, vymění si v kruhu vzájemně místa, jejich pohledy se nesmí rozpojit

 

4,Čí je to předmět- vezmeme si předmět, nejlépe tak, aby nikdo nevěděl, že je váš.Snažíme se ho vyměnit se slovy: “Toto je talířek Jarky“,dvojice si předměty vymění, 5 min vyměňujeme předměty a pak provedeme kontrolu, zda předměty patří jmenovaným lidem

 

5,Sousoší- chodíme po prostoru, na určený signál vytvoříme dvojice spojené určenou částí těla,např.kolenem, důlaní, ramenem, patou

 

6,Pomalu,rychle,stop!- děti chodí v prostoru a navzájem si říkají tato tři slova a plní je.Později naznačí jenom posunkem,dotykem,zpomalí,zrychlí,stopne.

 

7,Zrcadlo- dvojice stojící nebo sedící proti sobě, opakujeme podle kamarádky naproti, role se vymění

 

8,Pexeso- dvě děti jdou za roh, dvojice se domluví na stejném pohybu, postoji…,hráči se vrátí, říká dvojice kamarádů, stejné sbírá k sobě obměna: Chodíme po prostoru po té co učitelka pošeptá dvojice z pohádek, navzájem si je šeptáme a hledáme kdo k sobě patří., nalezení se posadí.

Pejsek a kočička, Karkulka a vlk, Mach a Šebestová, Bob a Bobek, Křemílek a Vochomůrka, Štaflík a Špagetka, Jů a Hele, Káťa a Škubánek, Tip a Tap, Jeníček a Mařenka

 

Na závěr jeden nejlepší se schová, ostatní si vymění cedulky se jmény a on hledá a opravuje.

Už se všichni známe.

 

Pomůcky: tulipány, kolíky,hudba, počítač,připravit kávu, sladkou odměnu